Mitä me teemme

Me luomme sinulle tiedolla johdetun markkinointistrategian, jonka voimanlähteenä toimii integroitua teknologiaa, moderneja työkaluja, konsultointia ja aktivointia hyödyntävä koneisto. Lähes yhtä tärkeää kuin mitä teemme, on mitä emme tee. Emme luota vain yhteen teknologiapartneriin, sillä olemalla teknologia-agnostikkoja varmistamme, että alustasi ei ole vanhentunut kuuden kuukauden kuluttua. Emme tarjoa valmiiksi paketoituja ratkaisuja, sillä ainoa tapa varmistaa menestys on ymmärtää liiketoimintaasi oikeasti. Emme myöskään pidä dataasi panttivankina, sillä joustavuus ja ketteryys ovat tulevaisuutemme ytimessä.

Annalect

Yhdistämme pisteet

Teknologia
ja tieto

Kaikki, mitä teemme, perustuu tietoon. Integroimme asiakkaan ja kumppanien tietolähteet ja hyödynnämme niistä saatavan datan. Jotta saamme valtavasta datamassasta kaiken irti, käytämme kulloinkin tehokkainta teknologiaa. Emme sitoudu mihinkään yksittäiseen teknologiaan – tiedonhallinnan alustamme (DMP) tarjoaa asiakkaiden käyttöön satojen kolmannen osapuolen tiedontuottajien palveluja, satoja kuluttajasegmenttejä ja monta miljardia kuukausihavaintoa sisältävän evästevarannon. Tarjoamme asiakkaiden käyttöön joko oman big data -alustamme valmiine integrointeineen ­– tai autamme heitä rakentamaan ja parantamaan omaa dataympäristöään.

Konsultointi

Lähdemme aina liikkeelle bisneksen näkökulmasta. Annalectin vahvalla 30 hengen asiantuntijatiimillä on poikkitieteellistä erityisosaamista, joka tukee liiketoiminnan kehittämistä datan hallinnan, asiakasymmärryksen, mittaamisen ja optimoinnin avulla. Tämän päivän markkinointipäättäjän on toki tärkeä tietää mitä brändille on tapahtunut – me pystymme myös kertomaan miksi jotain on tapahtunut. Ja mitä kannattaisi tehdä seuraavaksi.

Työkalut

Monitahoisen datan yhdistämisen nopeus ja laatu, ja tältä pohjalta tehdyt vahvat suositukset ovat työmme perusta. Datan visualisointi on jo arkipäivää. Se, mikä erottaa meidät muista on tiedon prosessoinnin tehokkuus. Data-alustamme pystyy käsittelemään 20 miljardia riviä tietoa alle 30 sekunnissa. Asiakkaamme pääsevät kiinni kaikkeen visualisoituun, päätöksentekoa tukevaan tietoon yhden helppokäyttöisen ja selkeän Assembly-alustan kautta.

Aktivointi

Markkinoinnin kehitys merkitsee mahdollisuutta tuntea oma yleisö tarkemmin kuin koskaan. Annalect toimii saumattomasti yhteen Omnicom Media Group:iin kuuluvien ToinenPHD:n ja OMD Finlandin asiantuntijoiden kanssa. Me hallitsemme tietoa, ja he laittavat tiedon tuottamaan.