Kaikki, mitä teemme, perustuu tietoon. Integroimme asiakkaan ja kumppanien tietolähteet ja hyödynnämme niistä saatavan datan. Jotta saamme valtavasta datamassasta kaiken irti, käytämme kulloinkin tehokkainta teknologiaa. Emme sitoudu mihinkään yksittäiseen teknologiaan – tiedonhallinnan alustamme (DMP) tarjoaa asiakkaiden käyttöön satojen kolmannen osapuolen tiedontuottajien palveluja, satoja kuluttajasegmenttejä ja monta miljardia kuukausihavaintoa sisältävän evästevarannon. Tarjoamme asiakkaiden käyttöön joko oman big data -alustamme valmiine integrointeineen – tai autamme heitä rakentamaan ja parantamaan omaa dataympäristöään.
Lähdemme aina liikkeelle bisneksen näkökulmasta. Annalectin vahvalla 30 hengen asiantuntijatiimillä on poikkitieteellistä erityisosaamista, joka tukee liiketoiminnan kehittämistä datan hallinnan, asiakasymmärryksen, mittaamisen ja optimoinnin avulla. Tämän päivän markkinointipäättäjän on toki tärkeä tietää mitä brändille on tapahtunut – me pystymme myös kertomaan miksi jotain on tapahtunut. Ja mitä kannattaisi tehdä seuraavaksi.