Datan hallinnasta syntyy tuloksellista liiketoimintaymmärrystä

Vaikka ajat muuttuvat, markkinoinnin rooli pysyy samana. Sen tehtävä on edelleen löytää ja hallita niitä keinoja, joilla yritykset voivat edistää tuotteidensa tai palveluidensa myyntiä.

Datan hyödyntämisen mahdollisuudet kasvavat jatkuvasti. Samalla kuitenkin sen kerääminen monista eri lähteistä sekä sen oikea-aikainen käyttö markkinointiprosessien eri vaiheissa on jatkuvasti yhä haastavampaa.

 

Asiakkaan ymmärtämiseksi saatava tieto on pirstoutunut eri tietolähteisiin

 

Miten saada päätöksentekoa tukevaa tietoa asiakkaasta?

Teknologia ja data ovat luvanneet tehdä markkinoinnista helpompaa ja tehokkaampaa, mutta todellisuus on usein jotain aivan muuta. Suurin osa suomalaisista yrityksistä kokee, että oma osaaminen ei tällä hetkellä riitä saamaan tarpeeksi irti datan ja teknologian tuomista mahdollisuuksista. Tässä me haluamme auttaa.

Annalectin tarjoamat ratkaisut rakennetaan jokaiselle asiakkaalle erikseen. Niissä yhdistyvät eri metodit, työvälineet ja innovaatiot Suomesta sekä maailmalta, asiakkaan valitsemiin toimiviin teknologioihin ja prosesseihin.

Tuomme asiakasdatan palvelemaan liiketoimintasi kasvua

Sen teemme ketterästi ja tarvittaessa koko Annalectin ja Omnicom Media Groupin globaalia verkostoa hyödyntäen.

Olemme täysin riippumattomia tietyistä teknologioista tai metodeista. Näin voimme valjastaa käyttöösi ainoastaan tarkoitukseesi parhaiten sopivat ratkaisut. Hallitsemme datalähteiden hyödyntämisen online-käyttäytymisdatasta, CRM transaktiotiedot ja kvalitatiiviseen tai kvantitatiiviseen tutkimustiedon. Hyödynnämme Big data -kantoja päivittäin. Yhdistämme kaiken tämän tiedon yhdeksi ja yhdenmukaiseksi näkemyksesi asiakkaistasi. Käytössämme ovat kaikki vaadittavat eri metodit: perinteiset ristiintaulukoinnit, käyttäytymisparametrisoidut klusteroinnit sekä uusimmat ennustavat ja oppivat koneälyalgoritmit.

 

 

Yritystäsi hyödyttävää käytännön osaamista ja ymmärrystä

Mikä parasta, me ymmärrämme markkinoinnin päivittäiset strategiset haasteet käytännön tasolla. Toimimme markkinoinnissa asiakkaidemme avainkumppanina yhdessä OMD:n ja ToinenPHD:n kanssa. Kokeneesta joukostamme löytyy useita markkinointia operatiivisella ja johtotasolla aiemmin luotsannutta asiantuntijaa.

Haasteiden ymmärryksestä käytännön toimiin

Toimintatapoihimme kuuluu, että pienimmästäkin uudesta oivalluksesta syntyy käytännön tekemistä. Isoimmissa projekteissa ketterä reagointikykymme eri haasteisiin varmistaa laadukkaan kokonaisuuden sekä projektin sujuvan etenemisen.

 

 


Joni Jantti