Grimag

  • Keitä me olemme
    • Asiantuntijat
  • Mitä me teemme
    • Konsultointi
    • Teknologia
    • Analytiikka
    • Tutkimus
    • Data
  • Työpaikat
  • Yhteystiedot
    • Yhteystiedot
    • Yhteydenotto
  • Blogi
  • Asiakaskirjautuminen
Kirjautuminen

Growth Leaders Business Network Launched

June 2, 2017 Consulting, Other, Pressaalto ee, aalto executive education, bob the robot, business, data-driven marketing, growth, kasvu, lehdistötiedote, liiketoimintaverkosto, marketing, press release, start-up, strategic marketing, strateginen markkinointi, tieto, ylin johto
FacebookTwitterLinkedInPrintEmail

Even many great companies suffer from negatively influencing deep-rooted habits and thought-patterns, that effectively inhibit them from fulfilling their actual growth potential. The new Growth Leaders business network helps organizations to remove the barricades to growth and lead them towards their full growth potential. The Growth Leaders business network has been created in co-operation with Aalto Executive Education (Aalto EE), Annalect Finland, the internal start-up of digital customer experience at Tieto and advertising Agency Bob the Robot.

Monissa hyvissäkin yrityksissä on juurtuneita rakenteita ja ajattelutapoja, jotka estävät sen koko kasvupotentiaalin hyödyntämisen. Uusi Growth Leaders -liiketoimintaverkosto auttaa organisaatioita avaamaan kasvun lukkoja ja kiihdyttämään kasvua. Sen ovat luoneet yhteistyössä Aalto University Executive Education (Aalto EE), Annalect Finland, Tiedon digitaalisen asiakaskokemuksen sisäinen startup sekä Bob the Robot.

Read the Full Press Release of the Growth Leaders Business Network Launch below (in finnish)

Pitkän matalasuhdanteen aikana yrityksiin juurtui säästökeskeinen ajattelutapa. Sen murtumisesta on nyt merkkejä. OP Ryhmän ja Aalto-yliopiston tutkijoiden talvella 2017 julkistettu suuryritystutkimus osoitti, että luvassa on vihdoin kasvua. Myös Suomen Pankin ennusteen mukaan näköpiirissä on maltillista kasvua.

Uusi Growth Leaders -verkosto auttaa nostamaan organisaation kunnianhimon tasoa sekä keskittymään oikeisiin asioihin kasvun kiihdyttämiseksi. Strateginen markkinointi on juuri sitä erikoisosaamista, jonka avulla verkoston jäseniä tuetaan liiketoimintansa kehittämisessä.

Vuoden aikana verkoston jäsenet perehtyvät strategisen markkinoinnin avainalueisiin ja kasvun lähteisiin. Kuudessa tapaamisessa teemoja ovat esimerkiksi analytiikan mahdollisuudet merkityksellisen brändin rakentamisessa sekä asiakaskokemuksen rakentaminen ja vahvistaminen.

Verkostosta ratkaisuja kasvuhaaveisiin ja -kipuihin

Suomessa muodostui viime vuonna liike markkinoinnin kasvua kiihdyttävän vaikutuksen vahvistamiseksi. Growth Leaders -verkosto on yksi areenoista, joissa yritysjohtajat voivat saada työkaluja ja sparrausta niin kasvuhaaveisiin kuin -kipuihin.

Verkoston jäsenet ovat yritysten ylimmän johdon jäseniä, usein markkinointifunktioiden vastuuhenkilöitä. Aalto EE:n asiantuntijaverkosto, Annalectin ja Tiedon järjestelmä- ja konseptiosaaminen sekä Suomen rakastetuimpia ja menestyksekkäimpiä markkinoinnin konsepteja luonut mainostoimisto Bob the Robot tarjoavat verkostolle rikkaita virikkeitä. Synergiaa ja verkoston hyötyjä edistää myös jäsenten mahdollisuus kutsua johtotason kollegoitaan mukaansa verkoston tilaisuuksiin.

Growth Leaders luo alustan, jossa sen jäsenet saavat tukea toisiltaan sekä toimialojen parhailta asiantuntijoilta niin Suomesta kuin ulkomailta. Avoin keskustelu luottamuksellisessa ympäristössä auttaa osallistujia löytämään sekä itselleen että omalle organisaatiolleen sopivimmat kasvutavat.

 


Haluatko kuulla lisää miten voit kehittää yrityksesi markkinoinnin vaikuttavuutta?

Ota yhteyttä


Lisätiedot:

http://www.aaltoee.com/program/growth-leaders/general-info

 

Jussi Piri

Managing Director, Annalect Finland
040 592 4933 / jussi.piri@annalect.com

 

Minna Wickholm

Business Area Director, Executive Programs and Networks, Aalto EE
010 8373 723 / minna.wickholm@aaltoee.fi

 

Jun 2, 2017Jussi Piri
Samankaltaisia artikkeleita
 
Marketing Trends 2017: Summary of 19 Industry Expert Predictions
 
Are you a Data Driven Marketer? Then you probably use Marketing Mix Modeling
 
The Soft Side of Analytics
Tilaa markkinoinnin artikkelit sähköpostiisi
Etsi blogista
Kirjoittaja
Jussi Piri
Jussi Piri

"Tärkeintä markkinoinnin tehostamisessa on ymmärryksen vieminen käytäntöön"

Kategoria
  • Media
  • Ad Technology
  • Analytics
  • Data
  • Markkinointi
  • Research
@Annalect_FI
© 2017 Annalect. Kaikki oikeudet pidätetään. Tietosuojaseloste | Tutustu Annalectin kansainvälisiin selosteisiin (Privacy Policy | Cookie Policy | Understanding Online Advertising)
An Omnicom Media Group Company