Grimag

  • Keitä me olemme
    • Asiantuntijat
  • Mitä me teemme
    • Konsultointi
    • Teknologia
    • Analytiikka
    • Tutkimus
    • Data
  • Työpaikat
  • Yhteystiedot
    • Yhteystiedot
    • Yhteydenotto
  • Blogi
  • Asiakaskirjautuminen
Kirjautuminen

Blogi

Tilaa uutiskirje
 

Whitepaper: A Guide to Dashboards and Data Driven Decision Making

Do you feel like you spend more time reporting than actually executing your marketing operations? Our studies have shown that over 93% of Finnish CEO’s felt that... Lue lisää

 

The State of Artificial Intelligence (AI) in Marketing

 

Omnicom Media Group Finland palkkaa ja kouluttaa markkinoinnin automaatio-osaajia asiakkailleen poikkeuksellisen laajassa ohjelmassa

 

The Definitive Definition on “What is a Data Management Platform?” (DMP)

 

CASE: How Continuous Measurement of Marketing led to a Success Story for Lumo Rental Homes

Lisää blogikirjoituksia

 

I Get Asked This a Lot, So Here Is the Answer to “Could You Describe Me Your DMP Capabilities”

January 17, 2018

I get asked the question “Could You Describe Me Your DMP Capabilities?” often, so I decided to answer to it publicly. What we are today is combination... Lue lisää

 

Make your DMP even smarter with Semantic Intelligence

January 15, 2018

You might already have some cool customer analytics based on machine learning in place. And you might be even using some semantic data when creating and targeting... Lue lisää

 

CASE: Suomen Punainen Risti laittoi punaisen rastin huonolaatuiselle datalle

January 8, 2018

Suomen Punainen Risti (SPR) luotti Annalectin ja ToinenPHD:n osaamiseen Nälkäpäivänä. Nälkäpäivä-keräyksen aikana kerätään varoja Punaisen Ristin katastrofirahastoon. Keräys on Punaisen Ristin tärkein joka syksyinen lahjoituskampanja. Suuri osa... Lue lisää

 

Uutinen: Annalect Tuo Suomeen Ensimmäisen Julkisen Tukipalvelun Googlen Analytiikkatyökaluille

November 8, 2017

  Google Analytics on selvä markkinajohtaja web-analytiikkajärjestelmien asennusten lukumäärällä mitattuna. Yhtiö tarjoaa kuitenkin virallista tukea vain maksullisten tuotteiden eli Google Analytics 360 Suite -tuotteiden ostajille. Omnicom Media... Lue lisää

 

Infographic: How Marketing Mix Modelling Works

October 3, 2017

Syksy on monesti päätösten aikaa. Tällä hetkellä yritykset istuvat alas ja suunnittelevat tulevan vuoden markkinointitoimenpiteitä. Pohjana keskustelussa on yleensä viime vuoden tekemiset. Mutta kuinka monesti näissä palavereissa... Lue lisää

 

RESEARCH: Instagram Influencer Marketing in Finland

September 21, 2017

Vaikuttajamarkkinointi on noussut yhdeksi suurista markkinoinnin trendeistä. Tutkimme laajan kyselytutkimuksen avulla vaikuttajamarkkinoinnin tehokkuutta sekä selvitimme suomalaisten Instagram-käyttäjien suhtautumista palvelussa tapahtuvaan vaikuttajamarkkinointiin. Tutkimuksemme mukaan jopa noin kolmannes Instagram-vaikuttajamarkkinointia nähneistä... Lue lisää

 

Actionable Insights: How data presentation skills create value

September 15, 2017

LinkedIn kerää vuosittain listaa halutuimmista työntekijöiden taidoista. Tulokkaana listalle on noussut datan esittämisen kyvyt. Kerron, miksi datan esittäminen on yksi tärkeimmistä taidoista, ja miksi se on avainasemassa... Lue lisää

 

Hot from the press: “Neuroscience reveals how advertisements actually works” Our Insights team on the front page of Tekniikka & Talous Magazine

September 12, 2017

  Our insights team were interviewed for Tekniikka & Talous on the use of neuroscience in marketing last week. Our Insights director, Jorma Hakanen explained how neurotracking... Lue lisää

 

Infographic: The benefits of neuroresearch in marketing

September 11, 2017

Eikö olisi hienoa, jos voisit saada selville kuluttajien tiedostamattomia kokemuksia brändeistä, tuotteista, pakkauksista, mainoksista ja arvolupauksista? Nyt voit. Annalectin neurotutkimuksen avulla voit perustaa luovat päätöksesi dataan. Siis sellaiset... Lue lisää

 

CASE: Evaluating advertising concepts with neuroresearch for Cloetta Finland

September 7, 2017

  Cloetta Finland has been successfully partnering with Annalect and ToinenPHD for a while now. However, this time we wanted to do something new. Instead of a... Lue lisää


Vanhemmat artikkelit
Haku
Kategoria
  • Media
  • Ad Technology
  • Analytics
  • Data
  • Markkinointi
  • Research
@Annalect_FI
© 2017 Annalect. Kaikki oikeudet pidätetään. Tietosuojaseloste | Tutustu Annalectin kansainvälisiin selosteisiin (Privacy Policy | Cookie Policy | Understanding Online Advertising)
An Omnicom Media Group Company