Blogi
Tilaa uutiskirje
Whitepaper: A Guide to Dashboards and Data Driven Decision Making
Do you feel like you spend more time reporting than actually executing your marketing operations? Our studies have shown that over 93% of Finnish CEO’s felt that... Lue lisää
Lisää blogikirjoituksia
I Get Asked This a Lot, So Here Is the Answer to “Could You Describe Me Your DMP Capabilities”
I get asked the question “Could You Describe Me Your DMP Capabilities?” often, so I decided to answer to it publicly. What we are today is combination... Lue lisää
Make your DMP even smarter with Semantic Intelligence
You might already have some cool customer analytics based on machine learning in place. And you might be even using some semantic data when creating and targeting... Lue lisää
CASE: Suomen Punainen Risti laittoi punaisen rastin huonolaatuiselle datalle
Suomen Punainen Risti (SPR) luotti Annalectin ja ToinenPHD:n osaamiseen Nälkäpäivänä. Nälkäpäivä-keräyksen aikana kerätään varoja Punaisen Ristin katastrofirahastoon. Keräys on Punaisen Ristin tärkein joka syksyinen lahjoituskampanja. Suuri osa... Lue lisää
Uutinen: Annalect Tuo Suomeen Ensimmäisen Julkisen Tukipalvelun Googlen Analytiikkatyökaluille
Google Analytics on selvä markkinajohtaja web-analytiikkajärjestelmien asennusten lukumäärällä mitattuna. Yhtiö tarjoaa kuitenkin virallista tukea vain maksullisten tuotteiden eli Google Analytics 360 Suite -tuotteiden ostajille. Omnicom Media... Lue lisää
Infographic: How Marketing Mix Modelling Works
Syksy on monesti päätösten aikaa. Tällä hetkellä yritykset istuvat alas ja suunnittelevat tulevan vuoden markkinointitoimenpiteitä. Pohjana keskustelussa on yleensä viime vuoden tekemiset. Mutta kuinka monesti näissä palavereissa... Lue lisää
RESEARCH: Instagram Influencer Marketing in Finland
Vaikuttajamarkkinointi on noussut yhdeksi suurista markkinoinnin trendeistä. Tutkimme laajan kyselytutkimuksen avulla vaikuttajamarkkinoinnin tehokkuutta sekä selvitimme suomalaisten Instagram-käyttäjien suhtautumista palvelussa tapahtuvaan vaikuttajamarkkinointiin. Tutkimuksemme mukaan jopa noin kolmannes Instagram-vaikuttajamarkkinointia nähneistä... Lue lisää
Actionable Insights: How data presentation skills create value
LinkedIn kerää vuosittain listaa halutuimmista työntekijöiden taidoista. Tulokkaana listalle on noussut datan esittämisen kyvyt. Kerron, miksi datan esittäminen on yksi tärkeimmistä taidoista, ja miksi se on avainasemassa... Lue lisää
Hot from the press: “Neuroscience reveals how advertisements actually works” Our Insights team on the front page of Tekniikka & Talous Magazine
Our insights team were interviewed for Tekniikka & Talous on the use of neuroscience in marketing last week. Our Insights director, Jorma Hakanen explained how neurotracking... Lue lisää
Infographic: The benefits of neuroresearch in marketing
Eikö olisi hienoa, jos voisit saada selville kuluttajien tiedostamattomia kokemuksia brändeistä, tuotteista, pakkauksista, mainoksista ja arvolupauksista? Nyt voit. Annalectin neurotutkimuksen avulla voit perustaa luovat päätöksesi dataan. Siis sellaiset... Lue lisää
CASE: Evaluating advertising concepts with neuroresearch for Cloetta Finland
Cloetta Finland has been successfully partnering with Annalect and ToinenPHD for a while now. However, this time we wanted to do something new. Instead of a... Lue lisää