Grimag

  • Keitä me olemme
    • Asiantuntijat
  • Mitä me teemme
    • Konsultointi
    • Teknologia
    • Analytiikka
    • Tutkimus
    • Data
  • Työpaikat
  • Yhteystiedot
    • Yhteystiedot
    • Yhteydenotto
  • Blogi
  • Asiakaskirjautuminen
Kirjautuminen

Annalect nyt Suomessa – “Muutamme tiedolla johtamista”

May 16, 2016 OtherAnalytiikka, Data, Markkinointi
FacebookTwitterLinkedInPrintEmail
Herätys hyvä päättäjä – nojaako markkinoinnin suunnittelu ja liiketoiminnan kehittäminen vain aikaisempiin tuloksiin ja muistikuviin? Kaipaatko sen sijaan suunnittelun ja päätöksenteon taustalle tietoa tulevasta?

Omnicom Media Group tuo Suomeen Annalectin. Annalect on globaalillakin tasolla ainutlaatuinen yhdistelmä markkinointiteknologiaa, ennakoivaa analytiikkaa ja strategista asiakasymmärrystä. Markkinointidatan hallintakyvykkyydestä palkintoja niittänyt Annalect on tästä päivästä lähtien kaikkien suomalaisten yritysten saatavilla.

Annalect integroituu saumattomasti kahteen vahvaan mediatoimistoon – OMD:hen ja ToinenPHD:seen laajentaen heidän tarjoomaansa ja kykyä palvella asiakkaita.

Tehostamme markkinointiasi ja parannamme datakyvykkyyksiäsi


Me luomme sinulle tiedolla johdetun markkinointistrategian, jonka voimanlähteenä toimii integroitua teknologiaa, moderneja työkaluja, konsultointia ja aktivointia hyödyntävä koneisto. Lähes yhtä tärkeää kuin mitä teemme, on mitä emme tee. Emme luota vain yhteen teknologiapartneriin, sillä olemalla teknologia-agnostikkoja varmistamme, että alustasi ei ole vanhentunut kuuden kuukauden kuluttua. Emme myöskään tarjoa valmiiksi paketoituja ratkaisuja, sillä ainoa tapa varmistaa menestys on ymmärtää liiketoimintaasi oikeasti. Emme pidä dataasi panttivankina, sillä joustavuus ja ketteryys ovat tulevaisuutemme ytimessä. Emme myöskään omi tuotoksia itsellemme, vaan kaikki mitä yhdessä luomme on sinun omaisuuttasi.

Yhdistämme osaamisen teknologiasta, analytiikasta, asiakasymmärryksestä ja markkinoinnista. Teemme sen globaalilla skaalalla.

Saat meiltä liiketoiminnan tarpeisiin perustuvaa palvelua, harkittuja johtopäätöksiä sekä suositukset ja tiekartan entistä tuloksellisempaan liiketoimintaan, oli tähtäimessä sitten myynnin kasvattaminen tai asiakaskokemuksen parantaminen. Selvitämme mikä vaikuttaa mihinkin, mitä on tehtävä seuraavaksi ja minkä vuoksi. Ja mikä parasta, viemme tulokset kanssasi käytäntöön. 

Annalect on perustettu New Yorkissa vuonna 2010. Yritys työllistää maailmanlaajuisesti yli tuhat tiedolla johtamisen ammattilaista. Suomessa Annalectin tiimi muodostuu 40 datan, teknologian ja tutkimuksen asiantuntijasta, jota tuoreet rekrytoinnit täydentävät.

Lue lisää tarjoomastamme tai ota rohkeasti yhteyttä.

May 16, 2016Jussi Piri
Tilaa markkinoinnin artikkelit sähköpostiisi
Etsi blogista
Kirjoittaja
Jussi Piri

"Tärkeintä markkinoinnin tehostamisessa on ymmärryksen vieminen käytäntöön"

Kategoria
  • Media
  • Ad Technology
  • Analytics
  • Data
  • Markkinointi
  • Research
@Annalect_FI
© 2017 Annalect. Kaikki oikeudet pidätetään. Tietosuojaseloste | Tutustu Annalectin kansainvälisiin selosteisiin (Privacy Policy | Cookie Policy | Understanding Online Advertising)
An Omnicom Media Group Company